Trimite-ne o cerere

Trimite

Cariere în echipa Hotel Caro

Distribuie pe
Perioada: 15 Mai 2016 - 31 Decembrie 2016
Locație: Hotel Caro

Posturi disponibile la Hotel Caro: Business Centre Attendant, Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista. 

Beneficii pentru fiecare dintre posturile disponibile:

  • Lucrul intr-o echipa tanara
  • Posibilitati de promovare
  • Formare profesionala pe parcursul activitatii

Business Centre Attendant

Candidatul ideal:

  • Cunoasterea limbii engleze obligatoriu (scris, citit, vorbit), a doua limba straina reprezinta un avantaj
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.

Responsabilitați:

  • Verificarea si predarea salilor de conferinta pentru evenimente
  • Atributii de secretariat specifice Centrului de conferinte (printing-uri, schite de sala, printari meniuri, fise eveniment, calareti evenimente, afisaj evenimente, etc).
  • Postarea evenimentelor in Opera/Micros conform fisei de eveniment sau a solicitarilor extra din ziua evenimentului.

Agent Rezervari
Canditatul ideal:

  • experienta anterioara in domeniu sau pe un post similar minim 1 an
  • limba engleza scris/vorbit, o a doua limba straina scris/vorbit constituie un avantaj
  • experienta in utilizare PC (MS Office,programe specializate de rezervari) si a programului de gestiune hoteliera Opera constituie un avantaj
  • persoana prezentabila, sociabila si dinamica
  • studii medii/superioare
  • persoana responsabila cu excelente abilitati de comunicare; initiativa, perseverenta
  • capacitate foarte buna de relationare/comunicare cu clientii

Responsabilitati:

  • aplica politica de rezervari si tarife a companiei
  • contribuie prin activitatea zilnica la realizarea bugetului lunar/trimestrial/anual de cazare
  • rezolva prompt solicitarile adresate biroului de rezervari atat din exteriorul cat si din interiorul companiei
  • preia apelurile telefonice, faxurile, mailurile si solutioneaza cerintele acestora
  • asigura raspunsul corect la solicitari in cel mai scurt timp si in concordanta cu disponibilul hotelului
  • mentine si creeaza o cat mai buna colaborare cu agentiile de turism si companiile partenere
  • contribuie la cresterea gradului de ocupare a hotelului prin prezentarea exacta si intr-un mod competitiv a ofertei de servicii
  • asigura o informare corecta in ceea ce priveste dotarile, facilitatile si tarifele hotelului
  • verifica informatiile primite pe fiecare solicitare si solicita completarea lor acolo unde e cazul
  • intocmeste confirmarea de rezervare in deplina concordanta cu solicitarea primita;
  • utilizeaza corect sistemul de gestiune a rezervarilor si introduce cu atentie si in timp util datele necesare rezervarii camerelor, conform regulilor si procedurilor interne
  • utilizeaza corect si cu atentie sistemul de distributie a disponibilitatiii de cazare catre canalele de vanzari online
  • transmite sefului de departament eventualele nemultumiri ale partenerilor
  • pastreaza o buna colaborare cu departamentele vanzari, receptie si financiar in vederea unei cat mai bune desfasurari a activitatii
  • urmareste platile achitate in avans dar si situatia de clienti pentru recuperarea sumelor restante
  • cunoaste numarul de camere ocupate zilnic si situatia rezervarilor neonorate (no show-ri)
  • coopereaza cu ceilalti colegi de departament si din alte departamente

Bellboy / Doorman
Candidatul ideal

  • Prezenta agreabila, rezistenta la lucrul in ture 
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor
  • Dornic sa invete alaturi de o echipa tanara
  • Persoana proactiva
  • Atentie la detalii si punctualitate
  • Cunostinte limba engleza (obligatoriu)

Responsabilitați:

  • Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora
  • Este disponibil pentru a raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel sau servicii conexe

Camerista
Candidatul ideal

  • Cinstit, loial si disciplinat in toate imprejurarile, cu o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
  • Capabil sa isi stabilieasca prioritatile astfel incat sarcinile importante sa fie indeplinite primele
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.

Responsabilitati:

  • Curatarea camerelor, holurilor si a altor incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie
  • Schimbarea asternuturilor in camere
  • Schimbarea sapunurilor, sampoanelor, gelurilor de dus, prosoapelor, precum si a altor produse necesare Furnizarea de mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului si alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.

Later edit: 15 iulie 2016
Posturile care au mai ramas disponibile sunt Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista. 

Later edit: 25 august 2016
Posturile vacante sunt: Bellboy / Doorman, Camerista.

Trimite-ți CV-ul

Alte oferte

oferta weekend bucuresti
Weekend @CARO: Oferta "City Break"

Perioada: 01 August 2019 - 31 Decembrie 2019

Un city break inedit pentru amintiri placute :) Pachetul este gandit cu servicii complementare incluse: cu mic dejun, parcare sau transport shuttle de la Aeroportul Henri Coanda (la aterizare), acces la spa&gym  #WorldClassCaro + check-out târziu&

Află mai mult

Avantajele Caro Members Club
Avantajele Caro Members Club

Publicat în: 15 Iunie 2016

Locație: Restaurante & Terase

Experiența la Caro este extrem de diversă! Am pregătit cu drag programul de loialitate Caro Members Club, în semn de mulțumire că ne ești oaspete.

Află mai mult

rezervă cameră
Tot ce e nou pe domeniul Caro direct la tine pe e-mail. Abonează-te acum!
Mă abonez
Cea mai recentă postare de pe Facebook

August 16, 2019

Colțișor de rai la #Caro.

Citește mai mult pe Facebook >>
Avantaje la rezervări directe

Rezervă-ți camera pe site-ul nostru! Ai cel mai mic tarif garantat și bonusuri incluse.

Află mai mult
Awards
Social
Telefon +40-21-208 61 00
Fax +40-21-208 61 01
Adresă Bd. Barbu Văcărescu 164A, Sector 2, București, 020285