Cariere în echipa Hotel Caro

Perioada: 15 May 2016 - 31 December 2016
Locație: Hotel Caro
Locație: Hotel Caro
Posturi disponibile la Hotel Caro: Business Centre Attendant, Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista.
Beneficii pentru fiecare dintre posturile disponibile:
- Lucrul intr-o echipa tanara
- Posibilitati de promovare
- Formare profesionala pe parcursul activitatii
Business Centre Attendant
Candidatul ideal:
- Cunoasterea limbii engleze obligatoriu (scris, citit, vorbit), a doua limba straina reprezinta un avantaj
- Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.
Responsabilitați:
- Verificarea si predarea salilor de conferinta pentru evenimente
- Atributii de secretariat specifice Centrului de conferinte (printing-uri, schite de sala, printari meniuri, fise eveniment, calareti evenimente, afisaj evenimente, etc).
- Postarea evenimentelor in Opera/Micros conform fisei de eveniment sau a solicitarilor extra din ziua evenimentului.
Agent Rezervari
Canditatul ideal:
- experienta anterioara in domeniu sau pe un post similar minim 1 an
- limba engleza scris/vorbit, o a doua limba straina scris/vorbit constituie un avantaj
- experienta in utilizare PC (MS Office,programe specializate de rezervari) si a programului de gestiune hoteliera Opera constituie un avantaj
- persoana prezentabila, sociabila si dinamica
- studii medii/superioare
- persoana responsabila cu excelente abilitati de comunicare; initiativa, perseverenta
- capacitate foarte buna de relationare/comunicare cu clientii
Responsabilitati:
- aplica politica de rezervari si tarife a companiei
- contribuie prin activitatea zilnica la realizarea bugetului lunar/trimestrial/anual de cazare
- rezolva prompt solicitarile adresate biroului de rezervari atat din exteriorul cat si din interiorul companiei
- preia apelurile telefonice, faxurile, mailurile si solutioneaza cerintele acestora
- asigura raspunsul corect la solicitari in cel mai scurt timp si in concordanta cu disponibilul hotelului
- mentine si creeaza o cat mai buna colaborare cu agentiile de turism si companiile partenere
- contribuie la cresterea gradului de ocupare a hotelului prin prezentarea exacta si intr-un mod competitiv a ofertei de servicii
- asigura o informare corecta in ceea ce priveste dotarile, facilitatile si tarifele hotelului
- verifica informatiile primite pe fiecare solicitare si solicita completarea lor acolo unde e cazul
- intocmeste confirmarea de rezervare in deplina concordanta cu solicitarea primita;
- utilizeaza corect sistemul de gestiune a rezervarilor si introduce cu atentie si in timp util datele necesare rezervarii camerelor, conform regulilor si procedurilor interne
- utilizeaza corect si cu atentie sistemul de distributie a disponibilitatiii de cazare catre canalele de vanzari online
- transmite sefului de departament eventualele nemultumiri ale partenerilor
- pastreaza o buna colaborare cu departamentele vanzari, receptie si financiar in vederea unei cat mai bune desfasurari a activitatii
- urmareste platile achitate in avans dar si situatia de clienti pentru recuperarea sumelor restante
- cunoaste numarul de camere ocupate zilnic si situatia rezervarilor neonorate (no show-ri)
- coopereaza cu ceilalti colegi de departament si din alte departamente
Bellboy / Doorman
Candidatul ideal
- Prezenta agreabila, rezistenta la lucrul in ture
- Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor
- Dornic sa invete alaturi de o echipa tanara
- Persoana proactiva
- Atentie la detalii si punctualitate
- Cunostinte limba engleza (obligatoriu)
Responsabilitați:
- Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora
- Este disponibil pentru a raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel sau servicii conexe
Camerista
Candidatul ideal
- Cinstit, loial si disciplinat in toate imprejurarile, cu o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
- Capabil sa isi stabilieasca prioritatile astfel incat sarcinile importante sa fie indeplinite primele
- Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.
Responsabilitati:
- Curatarea camerelor, holurilor si a altor incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie
- Schimbarea asternuturilor in camere
- Schimbarea sapunurilor, sampoanelor, gelurilor de dus, prosoapelor, precum si a altor produse necesare Furnizarea de mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului si alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.
Later edit: 15 iulie 2016
Posturile care au mai ramas disponibile sunt Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista.
Later edit: 25 august 2016
Posturile vacante sunt: Bellboy / Doorman, Camerista.