Trimite-ne o cerere

Trimite

Cariere în echipa Hotel Caro

Distribuie pe
Perioada: 15 May 2016 - 31 December 2016
Locație: Hotel Caro

Posturi disponibile la Hotel Caro: Business Centre Attendant, Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista. 

Beneficii pentru fiecare dintre posturile disponibile:

  • Lucrul intr-o echipa tanara
  • Posibilitati de promovare
  • Formare profesionala pe parcursul activitatii

Business Centre Attendant

Candidatul ideal:

  • Cunoasterea limbii engleze obligatoriu (scris, citit, vorbit), a doua limba straina reprezinta un avantaj
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.

Responsabilitați:

  • Verificarea si predarea salilor de conferinta pentru evenimente
  • Atributii de secretariat specifice Centrului de conferinte (printing-uri, schite de sala, printari meniuri, fise eveniment, calareti evenimente, afisaj evenimente, etc).
  • Postarea evenimentelor in Opera/Micros conform fisei de eveniment sau a solicitarilor extra din ziua evenimentului.

Agent Rezervari
Canditatul ideal:

  • experienta anterioara in domeniu sau pe un post similar minim 1 an
  • limba engleza scris/vorbit, o a doua limba straina scris/vorbit constituie un avantaj
  • experienta in utilizare PC (MS Office,programe specializate de rezervari) si a programului de gestiune hoteliera Opera constituie un avantaj
  • persoana prezentabila, sociabila si dinamica
  • studii medii/superioare
  • persoana responsabila cu excelente abilitati de comunicare; initiativa, perseverenta
  • capacitate foarte buna de relationare/comunicare cu clientii

Responsabilitati:

  • aplica politica de rezervari si tarife a companiei
  • contribuie prin activitatea zilnica la realizarea bugetului lunar/trimestrial/anual de cazare
  • rezolva prompt solicitarile adresate biroului de rezervari atat din exteriorul cat si din interiorul companiei
  • preia apelurile telefonice, faxurile, mailurile si solutioneaza cerintele acestora
  • asigura raspunsul corect la solicitari in cel mai scurt timp si in concordanta cu disponibilul hotelului
  • mentine si creeaza o cat mai buna colaborare cu agentiile de turism si companiile partenere
  • contribuie la cresterea gradului de ocupare a hotelului prin prezentarea exacta si intr-un mod competitiv a ofertei de servicii
  • asigura o informare corecta in ceea ce priveste dotarile, facilitatile si tarifele hotelului
  • verifica informatiile primite pe fiecare solicitare si solicita completarea lor acolo unde e cazul
  • intocmeste confirmarea de rezervare in deplina concordanta cu solicitarea primita;
  • utilizeaza corect sistemul de gestiune a rezervarilor si introduce cu atentie si in timp util datele necesare rezervarii camerelor, conform regulilor si procedurilor interne
  • utilizeaza corect si cu atentie sistemul de distributie a disponibilitatiii de cazare catre canalele de vanzari online
  • transmite sefului de departament eventualele nemultumiri ale partenerilor
  • pastreaza o buna colaborare cu departamentele vanzari, receptie si financiar in vederea unei cat mai bune desfasurari a activitatii
  • urmareste platile achitate in avans dar si situatia de clienti pentru recuperarea sumelor restante
  • cunoaste numarul de camere ocupate zilnic si situatia rezervarilor neonorate (no show-ri)
  • coopereaza cu ceilalti colegi de departament si din alte departamente

Bellboy / Doorman
Candidatul ideal

  • Prezenta agreabila, rezistenta la lucrul in ture 
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor
  • Dornic sa invete alaturi de o echipa tanara
  • Persoana proactiva
  • Atentie la detalii si punctualitate
  • Cunostinte limba engleza (obligatoriu)

Responsabilitați:

  • Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora
  • Este disponibil pentru a raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel sau servicii conexe

Camerista
Candidatul ideal

  • Cinstit, loial si disciplinat in toate imprejurarile, cu o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
  • Capabil sa isi stabilieasca prioritatile astfel incat sarcinile importante sa fie indeplinite primele
  • Capabil sa indeplineasca cerintele oaspetilor, sa invete alaturi de o echipa tanara.

Responsabilitati:

  • Curatarea camerelor, holurilor si a altor incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie
  • Schimbarea asternuturilor in camere
  • Schimbarea sapunurilor, sampoanelor, gelurilor de dus, prosoapelor, precum si a altor produse necesare Furnizarea de mancare si bauturi incluse in serviciile hotelului si alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.

Later edit: 15 iulie 2016
Posturile care au mai ramas disponibile sunt Agent Rezervari, Bellboy / Doorman, Camerista. 

Later edit: 25 august 2016
Posturile vacante sunt: Bellboy / Doorman, Camerista.

Trimite-ți CV-ul

rezervă cameră
Tot ce e nou pe domeniul Caro direct la tine pe e-mail. Abonează-te acum!
Mă abonez
Avantaje la rezervări directe

Rezervă-ți camera pe site-ul nostru! Ai cel mai mic tarif garantat și bonusuri incluse.

Află mai mult
HOTEL CARO ESTE MEMBRU FIHR
Awards
Social
Telefon +40-21-208 61 00
Fax +40-21-208 61 20
Adresă Bd. Barbu Văcărescu 164A, Sector 2, București, 020285