Trimite-ne o cerere

Trimite

Cariere în echipa Caro pentru 2017

Distribuie pe
Publicat în: 30 May 2017 Locație: Hotel Caro

Posturi disponibile la Hotel Caro: Sous chef/ bucătar, Ospătar/ barman, Sales @ Event Coordinator și Director Tehnic. 

Beneficii pentru fiecare dintre posturile disponibile:

  • Lucrul intr-o echipa tanara
  • Posibilitati de promovare
  • Formare profesionala pe parcursul activitatii

Sous chef/bucătar

Candidatul ideal

  • Experienta minim 2 ani in cadrul unei bucatarii
  • Diploma de calificare in domeniu
  • Seriozitate, punctualitate
  • Capacitate de lucru cu termene limita, in conditii de stress, spirit de echipa
  • Prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine
  • Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii
  • Postul presupune implicare si initiativa
  • Persoana riguroasa in ceea ce priveste regulile de igiena in alimentatia publica.

Descrierea jobului

  • Indeplinirea sarcinilor trasate de seful direct
  • Lansarea comenzilor, urmarirea executarii lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, gestionarea materiei prime, lansarea comenzilor pentru aprovizionare
  • Prezenta buna si igiena personala impecabila
  • Cunoasterea tehnicilor culinare.

Salariu atractiv in functie de experienta/performanta.

Ospătar/ Barman

Candidatul ideal

  • Bune cunostinte in domeniu: service, set-up, etc.
  • Persoana dinamica, cu reale abilitati de comunicare
  • Capacitate organizare si planificare
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat
  • Disponibilitate pentru lucru in ture.

Descrierea jobului

  • Preluarea comenzilor, incasarea notelor de plata
  • Servirea clientilor, curatarea meselor
  • Cunoasterea meniului
  • Aranjarea meselor
  • Pregatire sali.

Sales @ Event Coordinator

Candidatul ideal

  • Experienta anterioara in domeniu hotelier si/sau pe un post similar constituie avantaj
  • Studii superioare
  • Limba engleza scris/vorbit foarte bine, o a doua limba straina scris/vorbit constituie un avantaj.
  • Experienta in utilizare PC (MS Office) si a programului Opera constituie un avantaj
  • Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa
  • Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate.

Descrierea jobului

  • Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale)
  • Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor
  • Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare
  • Asumarea responsabilitatii pentru succesul evenimentului, din toate punctele de vedere, asigurandu-se de coordonarea cu toate departamentele implicate
  • Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare)
  • Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering
  • Stabilirea si mentinerea contactului cu clienti potentiali sau /si clienti existenti, dezvoltarea bazei de date clienti
  • Stabilirea intalnirilor, identificarea nevoilor clientului si prezentarea in cadrul intalnirilor a tuturor serviciilor de cazare, organizare evenimente si catering
  • Preluarea feedback-ului din partea clientilor si solutionarea eventualelor reclamatii
  • Realizarea de analize si rapoarte de activitate/vanzari
  • Contribuirea la realizarea bugetului lunar/trimestrial/anual

Director Tehnic

Candidatul ideal

  • Studii superioare in domeniul tehnic/inginerie
  • Facultatea de instalatii si experienta in domeniu constituie avantaj
  • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara
  • Abilitati si cunostinte tehnice
  • Persoana responsabila, cu un profil puternic de lider
  • Cunoasterea unei limbi straine reprezinta un plus
  • Reale abilitati de planificare si organizare
  • Abilitatea de a lucra cu termene clare precum si abilitatea de a gestiona multiple sarcini prioritare fara a impacta calitatea serviciilor prestate
  • Abilitati de relationare si comunicare
  • Cunostinte de calculator: MS Office, Microsoft Project
  • O persoana entuziasta si cu atitudine pozitiva

Descrierea jobului:

  • Coordoneaza activitatea angajatiilor din departamentul tehnic si de mentenanta (electricieni, tamplari, instalatori, muncitori necalificati), aloca sarcini, executa lucrari in domeniul specific de activitate, verifica si mentine echipamentele din dotare, instalatii, etc., executa reparatii pentru inlaturarea deficientelor aparute, asigura permanent conditii tehnice optime de cazare si de lucru in hotel
  • Organizeaza si coordoneaza mentenanta tehnica (preventiva, periodica si corectiva, reviziile generale sau periodice, service-ul periodic al echipamentelor) si fizica a cladirilor
  • Organizeaza, coordoneaza si supervizeaza serviciul de dispecerat tehnic si receptia serviciilor prestate de echipa sa sau prestatori externi in cadrul hotelului
  • Planifica si prognozeaza costurile de mentenanta preventiva si periodica
Trimite-ți CV-ul

rezervă cameră
Tot ce e nou pe domeniul Caro direct la tine pe e-mail. Abonează-te acum!
Mă abonez
Avantaje la rezervări directe

Rezervă-ți camera pe site-ul nostru! Ai cel mai mic tarif garantat și bonusuri incluse.

Află mai mult
HOTEL CARO ESTE MEMBRU FIHR
Awards
Social
Telefon +40-21-208 61 00
Fax +40-21-208 61 20
Adresă Bd. Barbu Văcărescu 164A, Sector 2, București, 020285